niedziela, 26 stycznia 2014

Scenariusz


Znalazłam fragment scenariusza PLL i postanowiłam że go opublikuje.Jest to scena w której Aria rozmawia z Ezrą po odkryciu kim on jest.              Spróbuje to przetłumaczyć :
Aria:Nie waż..
Ezra:Kiedy zaczęliśmy poważnie,przestałam pisać książkę.
Aria:Co z tego pokoju w Ravenswood? To był twój,nie był?
Ezra:Zacząłem badania ponownie gdy zerwaliśmy. Wtedy okazało się , że Ali żyje.
Aria:Kiedy myślę o tym jak cię broniłam przed moją rodziną,moimi przyjaciółmi.I cały czas  po prostu mnie wykorzystywałeś.
Ezra:Wiem.Jestem idiotą.Jestem kretynem.Spalę tą książkę,wyrzucę do śmieci.
Aria:Spalisz to?Żartujesz?Zamierzam przeczytać to od deski do deski.
Aria:Myślę że będę wymiotować.
(następnie)Wiedziałeś kim jestem?Kiedy się spotkaliśmy?
Ezra:Tak. Wiedziałem wszystko. Dlatego stosuję się do nauczania w Rosewood.
Aria: Więc to jest to , co ja do ciebie? Badania.
Ezra: Gdy widziałem cię w barze skorzystałem z okazji. Myślałem, że jestem dobrym reporterem.Skłonny zrobić wszystko, aby dostać się do historii.
(następnie ze szczerością) Nie wiedziałem , że jestem w stanie zakochać się w Tobie.
Aria:Nie.
Ezra:(kruszący się)Może kłamałem w wielu rzeczach , ale nie w uczuciach do ciebie.

Wygląda że Ezra nie jest taki zły.Możliwe  że tylko obserwował dziewczyny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz