środa, 29 stycznia 2014

Scenariusz

OMG!Kolejny fragment scenariusza 4x20. Myślę że to początek tej rozmowy.

EZRA:Wiem, że cię okłamałem .Przepraszam.Tyle razy chciałem powiedzieć prawdę, ale bałem się. Bałam się, że mi wybaczysz .
ARIA: Ani wybaczyć . Nigdy nie mógłbym przebaczyć to, co zrobiłeś .
EZRA: Nie mów tak . Proszę , posłuchaj mnie .Spotkałem Alison, kiedy poszedłem na studia . Kłamała o swoim wieku , a ja jej uwierzyłem .
ARIA: Nie chcę słuchać , po prostu chcę już to zostawić.
EZRA: Ario,proszę.Wysłuchaj mnie ...
ARIA : Nie! Nie można powiedzieć niczego, co mogłoby coś zmienić.Ja cię nawet nie znam.
EZRA:Znasz!
ARIA:Chciałeś Alison martwą,bo myślałeś,że jest w ciąży.
EZRA: Co?To szaleństwo.
ARIA: I cały czas udawałeś że ci zależy.
EZRA: Aria ,stop.Nigdy nie zraniłem Alison.(Aria uspokąja się na tyle,aby słuchać) Napisałem o niej książkę.Prawdziwe historie przestępstwa.
(Tego nie wiem)
ARIA:Książka?
EZRA: Tak.Kiedy zobaczyłem w gazecie , że zaginęła...Nie mogłem przestać o tym myśleć.Zacząłem więc badać historię.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz